eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW? › Re: Co to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW?
  • Data: 2021-02-10 22:36:27
    Temat: Re: Co to za wyrok SN miał zapaść dziś w sprawie FRANKOWICZÓW?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Chodzi mi po glowie, ze w pewnym okresie to w Erze od poczatku byla to
    > umowa na czas nieoznaczony.
    > Wiec moze i na wiecznosc, ale z miesiecznym okresem wypowiedzenia.

    Tzn. czy sama nazwa umowy była "na czas oznaczony" czy "nieoznaczony" to
    nie pamiętam, ale kupując telefon w promocji należało zobowiązać się do
    zapłaty kary umownej w przypadku rozwiązania umowy w ciągu 12 miesięcy
    (tak w skrócie).
    Tak czy owak, po 12 miesiącach niczego się nie traciło, i można było
    wypowiedzieć umowę z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

    > Tylko ... cennik ogolny niekoniecznie byl dobry, a przez rok czy dwa
    > obowiazywaly warunki promocyjne.
    > Potem drozej.

    Nie, niczego takiego nie było - cennik ogólny w ogóle był taki sam jak
    w promocji. Różnica była głównie w tym, że w promocji można było kupić
    aktywację + telefon za np. 1000 zł mniej.
    Przynajmniej tak było w przypadku klienta z < 5 aktywacji.

    > Podobnie neostrada dzialala - promocja na dwa lata, a potem zapraszamy
    > do nowej lub drogo - zgodnie z cennikiem i umową.

    Nie, takich akcji tam nie było.

    > Nawiasem mowiac - telekomy nas przyzwyczaily, ze wszystko tanieje, a
    > przeciez wcale tak nie musi byc - jak juz siegnely dna cenowego, to
    > teraz inflacja podpowiada podwyzki ...

    To jest prawda, zresztą testowana już w różnych przypadkach.
    --
    Krzysztof Hałasa