eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwCo za dzieńRe: Co za dzień
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co za dzień
    Date: Sun, 19 Jun 2011 11:08:28 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <5b8zm0b5e6r7.xso6p86nfdhz$.dlg@40tude.net>
    References: <p...@4...net>
    <itas57$bv5$1@inews.gazeta.pl>
    <yo8htcrhtcvj.hgijhj346l43$.dlg@40tude.net>
    <itb3ps$7ej$1@inews.gazeta.pl> <itb51d$tik$1@usenet.news.interia.pl>
    <itb5j9$v73$1@usenet.news.interia.pl>
    <4dfa76d2$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <itf9fj$jka$1@usenet.news.interia.pl>
    <itfatl$lti$1@usenet.news.interia.pl>
    <gktep6jsyztb$.qv5bje47q006$.dlg@40tude.net>
    <itg82t$6ot$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@y...googlegroups.com>
    <ithi4r$bad$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <itiucv$jbt$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-193-22.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1308474509 7762 84.10.193.22 (19 Jun 2011 09:08:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jun 2011 09:08:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.wgpw:508142
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 18 Jun 2011 21:30:35 +0200, Endriu napisał(a):

    >> Nie wiem co ci chodzi po głowie ale dla mnie Smoleńsk (mówisz o
    >> katastrofie?), to naturalny wynik powszechnego w armii ochlejstwa a nie
    >> żadna gangsterka.
    >
    > Możesz sobie tak uspokajać sumienie ale obaj dobrze wiemy, że kolesie WSI
    > wespól z Putinem ordynarnie odjebali NAM prezydenta.

    Endriu, tego nie wiesz. Jako "pilot amator" wiem jedno:

    1. Lądowanie dużym samolotem przy widoczności 400 m. na lotnisku, ktore nie
    ma ILSa kategorii 3 jest niewykonalne.
    2. Udane lądowanie bez ILSa kat 3 przy widoczności 800m jest mało
    prawdopodobne.
    3. Bardzo ważna jest znajomość ukształtowania terenu na drodze podejścia i
    wokół lotniska.
    4. Podczas lądowania we mgle, w miarę zniżania pojawiają się gwałtowne
    zmiany widoczności: od jako takiej widoczności do kompletnego jej zaniku a
    wszystko się zmienia w ciągu sekund.

    Dziennikarze pierdolą głupoty bo nie odróżniają kategorii ILSa ani nawet
    nie wiedzą co to jest. Spiesze donieść, że każdy samolot ma ILSa ale nie
    każde lotnistko go ma a nawet jeśli go ma, to kategoria ILSa określa jego
    możliowasci naprowadzania. Tylko kategoria 3 umożliwia wylądowanie bez
    widoczności co oczywiście też jest niedopuszczalne O ile się nie mylę to
    tamtejsze lotnisko nie miało takiego urządzenia w ogole. Pozostało więc
    naprowadzanie głosem.
    Naprowadzanie głosowe bez widoczności, bez wskazań ILS, przypomina jazde
    samochodem po mieście z zamkniętymi oczami na podstawie komend pasażera.
    Skoro w TV na ten temat zabierają głos znawcy pilotażu tacy jak - historyk
    Morozowski - nie dziwi mnie zamęt wokół tej sprawy. Fakty przedstawiłem.
    Reszta to polityka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1