    From: Endriu <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co za dzień
    Date: Sun, 19 Jun 2011 10:30:18 -0700 (PDT)
    <itb3ps$7ej$1@inews.gazeta.pl> <itb51d$tik$1@usenet.news.interia.pl>
    <itb5j9$v73$1@usenet.news.interia.pl>
    <4dfa76d2$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <itf9fj$jka$1@usenet.news.interia.pl>
    <itfatl$lti$1@usenet.news.interia.pl>
    <gktep6jsyztb$.qv5bje47q006$.dlg@40tude.net>
    <itg82t$6ot$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@y...googlegroups.com>
    <ithi4r$bad$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@4...net>
    <itiucv$jbt$1@usenet.news.interia.pl>
    <5b8zm0b5e6r7.xso6p86nfdhz$.dlg@40tude.net> <itkolh$ffc$1@news.onet.pl>

    > root, Endriu przez rok dyskutowa na ten temat na pl.rec.lotnictwo i uzna
    > ich wszystkich za debili lotniczych, wi c wr ci z tematem tutaj.

    Temet sie sam nawinął bez mojej specjalnej ingerencji.

    MOim zdaniem pl.rec.lotnictwo jest gówno warta. Jest tam paru
    nawiedzonych względem Macierewicza kolesi typu Porethouse którzy
    defacto nie mają nic sensownego do powiedzenia. Nie ma tam nikogo
    konkretnego kto ma cokolwiek sensownego do powiedzenia choćby np. na
    temat wykresów z czarnych skrzynek, nie mówiąc juz o tym, że nawet
    choćby wykres MAK określający trajektorię samolotu nie pokrywa się z
    trajektoria rozpadu szczatków samolotu. Nie ma w nim liniowego wykresu
    barowysokościomierza z ostatnich chwil lotu (kluczowa sprawa) bo
    podobno dane te są kodowane bitowo ?????????!!!!! .
    Jak na prezydencką tutkę naszpikowaną nowoczesna elektroniką wydaje mi
    się że jest to kpina.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/