eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo › Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
  • Data: 2012-08-22 11:47:26
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: nospam <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
    > W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
    >> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    >> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    >> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    >> sprzedawca.
    >>
    >> Co za pies?
    > A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
    >
    >

    Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
    sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1