eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i InteligoRe: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
  • Data: 2012-08-22 11:48:00
    Temat: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
    Od: nospam <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-08-22 11:47, nospam pisze:
    > W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
    >> W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
    >>> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    >>> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    >>> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    >>> sprzedawca.
    >>>
    >>> Co za pies?
    >> A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
    >>
    >>
    >
    > Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
    > sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).
    >

    Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku.
    Wiec...?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1