eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i InteligoRe: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co za zarty - sprzedawca nie obsluguje twojej karty - T-mobile i
    Inteligo
    Date: Wed, 22 Aug 2012 14:10:14 +0200
    Organization: krystek.art.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <k12i76$kqg$1@node2.news.atman.pl>
    References: <k128mb$8e4$1@inews.gazeta.pl> <k12927$ouu$1@inews.gazeta.pl>
    <k129rc$mvm$1@inews.gazeta.pl> <k129sf$mvm$2@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: u...@k...art.pl
    NNTP-Posting-Host: 91-145-138-83.internetia.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1345637414 21328 91.145.138.83 (22 Aug 2012 12:10:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Aug 2012 12:10:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <k129sf$mvm$2@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:578085
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-22 11:48, nospam pisze:
    > W dniu 2012-08-22 11:47, nospam pisze:
    >> W dniu 2012-08-22 11:34, maruda pisze:
    >>> W dniu 2012-08-22 11:27, nospam pisze:
    >>>> Proba doladowania telefonu w polskim t-mobile za pomoca karty visa
    >>>> Inteligo. Obsluguje polcard. Po wpisaniu nr karty komunikat:
    >>>> przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty, skontaktuj sie ze
    >>>> sprzedawca.
    >>>>
    >>>> Co za pies?
    >>> A nie pomyliłeś przypadkiem typu karty (V/MC)?
    >>>
    >>>
    >> Nie, dwukrotnie probowalem i przy drugiej probie wszystko dokladnie
    >> sprawdzilem (czy wszystkie dane sie zgadzaja, lacznie z typem karty).
    >>
    > Dodam jeszcze, ze pozniej zaplacilem bez problemow karta innego banku.
    > Wiec...?

    Też płaciłeś kartą VISA? Czy jakaś inną? Ja bym opisał ten przypadek
    (data, godzina, serwis itp.) i podesłał mailem do Inteligo z kopią do
    Polcardu. Ciekawe, co by odpisali.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1