  • Data: 2011-05-08 16:45:55
    Temat: Re: Cormay wyjal asa, ale...
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iq6gkc$on4$1@inews.gazeta.pl...

    Podaj przykłąd z przesłosci kiedy państwo płaciło obligacje lub inne
    kredyty
    > państwowe kosztem wypłat z ZUS. Odwrotne przykłady znam. Były przypadki
    > gdy
    > państwo przestało obsługiwać swoje długi, a zobowiązania ZUS były
    > wypłacane.
    > Juz o tym mówilismy tutaj. Cała ta rozmowa sie powtarza. Teraz znów
    > prowadzisz rozmowę jakbys nie zauważał, że za ZUS i obligacje płaci ta
    > sama
    > osoba. Stawiasz na to, że jak temu co ma płacic ZUS i obligacje zabraknie
    > pieniędzy to zapłaci obligacje, a nie ZUS. Ty zapewne byś tak nie zrobił.
> [...]

    Ja też bym tak nie zrobił ani nikt normalny i chcący dalej zyć, a nie
    zostac zajebany płonacymi oponami i kawałkami chodnika.
    W pale mi sie nie mieści, jak można myśleć odwrotnie.

    W ogóle ta kombinacja socjalności, zeby nie uzywać źle rozumianego słowa
    "socjalizm", z bezgranicznym zawierzeniem, że zewnętrzne podmioty bardziej
    zadbają o obywateli nie swojego państwa, niż samo właściwe co do obywateli
    państwo, jest dla mnie nie do pojęcia.

    Po prostu, q, nie potrafię tego zrozumieć jak można tak myśleć znając giełde
    i wszystkie te myki giełdowo-obligowo-fundowe.

    No nie potrafię za ch.