  • Data: 2009-05-12 10:18:07
    Temat: Re: Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?
    Od: " kc" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek <t...@S...pl> napisał(a):

    > Myślicie że to są dawcy kapitału, to się trochę mylicie. Dawcami kapitału
    > sa zwykli ludzie co grają 5-10 kontraktami. Natomiast to grubasy rozdaja
    > karty, to oni zamiatają rynkiem jak chcą. Często 1000 kontrakótw leci
    > 10x100, na początku albo na koncu sesji ale to często między swoimi kontami
    > tak by nie przekroczyc progu przy ktorym interesuje sie KNF.
    >
    > Tommy

    Chyba nie masz racji. Wg mnie giełda istnieje tylko dzięki drobnicy i żaden
    grubas nie jest w stanie zmienić notowań. Może pokusić się na manipulację
    kursem jakiejś małej spółki, ale nie ruszy całego rynku. Grubasy co najwyżej
    lepiej wykorzystują zachowanie drobnicy, ale na to chyba też nie ma dowodu.

    kc