  • Data: 2009-05-12 11:00:21
    Temat: Re: Często chodzą 100-tki przed otwarciem kasowego ?
    Od: "Tomek" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> wrote in message
    news:gubif3$tfl$1@news.onet.pl...
    > Zgodnie z zasadą: "Kiedy ludzi kupa i Herkules dupa"
    > DJ

    >Akurat jesli by to bylo miedzy "swoimi" kontami to chyba wlasnie bylby
    >powod do zainteresowania sie KNF.

    Zgadza sie, dlatego zazwyczaj moze to byc robione przez kilku ludzi albo
    nawet kilka firm.
    Zresztą jak dasz zlecenie 100 kontraktów w jednym zleceniu a 100 osób od
    Ciebie kupi to zapis w logach widoczny bedzie ze bylo 100 tranzakcji.
    Natomiast jedną tranzakcje na 100 kontraktów zobaczymy tylko wtedy jesli
    zlozsz jedno zlecenie na 100 (lub wiecej) a inna osoba tez na 100 tylko
    przeciwnie.

    >"Kiedy ludzi kupa i Herkules dupa"
    Zgadzam sie, tylko wlasnie niech ktos spróbuje oszacowac ile zwykli ludzie
    mają kontraktów, bo ja sobie próbuje no i u mnie na osiedlu powiedzmy, w
    całym miescie, no i w całym kraju no i mi wychodzi szacunkowo oczywiscie, ze
    w danej chwili takie osoby maja ok. 30.000 kontraktów czyli wg tego reszta
    to grubsze ryby. Ale mogę sie mylić.

    Tommy