eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów? › Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
  • Data: 2009-11-01 14:59:53
    Temat: Re: Czy (GE Money) bank miał prawo... ustalić raty wyższe od dochodów?
    Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Lis, 15:22, Piona <e...@w...pl> wrote:

    > Myślisz, że jakiś bank sprawdza stan psychiczny kredytobiorcy???
    > Dopóki nie wyląduje w windykacji może korzystać do woli z kredytów.

    Postawcie głodnemu "szwedzki stół" i pozwólcie tylko patrzeć...

    Gdy ja starałem się w moim banku o kartę kredytową to dostałem zgodę
    na limit 2000zł bo mam u nich jeszcze kredyt w koncie i jeden
    gotówkowy. I nie mam problemów ze spłatą tych kredytów u nich. A mogli
    przecież lekką ręką przyznać mi 5 czy 10 tysięcy i wówczas być może i
    ja miałbym teraz taki problem. Byli jednak SOLIDNI, sprawdzili na ile
    byłoby mnie stać przy maksymalnym zadłużeniu karty, natomiast GE Money
    Bank miał to po prostu w nosie. Bo co go to niby obchodzi, wolno mu.

    Pozostawiam bez komentarza czy jest to uczciwe podejście do klienta.

    Pozdrawiam.