  • Data: 2022-11-28 20:19:32
    Temat: Re: Czy jest karta kredytowa bezpłatna?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście trzeba sprawdzić, czy nie włączyli citphone - ale nie włączają już
    teraz, widać dostali po łapach.

    Sprawdziłem.
    Mam zwyczaj (przez wielu uznawany za idiotyzm) dokładnie czytać wszelkie
    dokumenty, które będę podpisywał.
    Już po wypełnieniu wniosku, podczas podpisywania dokumentów, znalazłem
    zapis, którego nie było we wniosku: że wnioskuję o naklejkę, płatną
    według cennika. Zwróciłem na to uwagę konsultantowi - miał sprawdzić i
    ewentualnie poprawić zapis. Przekonam się po odebraniu umowy.

    > Jednak to simplicity - i opłaty są - zwracać będą przez rok, jeśli wypykasz min.
    300zł w miesiącu
    > (a zapewne w okresie rozliczeniowym - w citku jakoś chyba raz czy nawet dwa razy do
    roku można sobie
    > okres zmienić - ale nie potrafią tak, żeby pokrywał się z miesiącem kalendarzowym -
    a taki milek potrafił).
    > Potem już normalnie trzeba 1k.

    Po roku - to na pewno zamknę. ;)

    > Oprócz tego warunki promocji - żeby dostać 400zł w kodach do biedronka trzeba w
    ciągu 3 miesięcy
    > wydać łącznie minimum 1k, i potem jeszcze do 2 miesięcy czekać z zamknięciem aż
    przyślą
    > kody.

    Tyle że jesteś w błędzie, to nie są kody do jakiegoś biedronka. To są
    kody do Biedronki, takiej ogólnopolskiej sieci sklepów. A 300 zł to
    swobodnie wydaję w Biedronce w prawie każdą sobotę. :D

    > Dodatkowo 50zł dostaniesz jak wyrazisz zgody marketingowe.
    > No i trzeba kartę aktywować koniecznie przez tzw. internet

    Aktywacja przez internet jest przecież prosta i dla mnie oczywista.

    > Jest inna promo, gdzie karta jest bezpłatna przez 3 lata (i jeszcze można dostać
    200zł) - ale trzeba
    > o nią zawnioskować w OBI i jakoś przez 3 miesiące robić po min. 3 zakupy w OBI w
    miesiącu (plus
    > jakaś tam kwota miesięcznych wydatków też potrzebna).

    Do Obi jest mi zdecydowanie nie po drodze.
    A Biedronkę mam koło domu. :)
    Co prawda nie tak blisko, jak miałem Lidla kiedy mieszkałem w bloku
    (wózkiem sklepowym woziłem zakupy do mieszkania), ale mam ją kilka minut
    ode mnie.

    --
    -
    Akarm