  • Data: 2022-11-29 11:06:46
    Temat: Re: Czy jest karta kredytowa bezpłatna?
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zamknąłeś w trybie natychmiastowym czy z miesięcznym wypowiedzeniem?
    > To drugie można odwołać - choć reklamację też mogą miesiąc rozpatrywać.

    Odwołałem.
    Narobiłem popeliny, a okazało się, że niepotrzebnie.
    Teraz dostałem odpowiedź z banku, że warunki umowy nie zostały
    zmienione, że cały czas obowiązują promocyjne warunki umowy.
    "Ma Pan wprowadzony kod promocji bezpłatnej karty."
    To samo potwierdził mi konsultant przez telefon, bo zdecydowałem się
    anulować rezygnację z tej karty. W trakcie rozmowy sprawdził i
    potwierdził, że "sposób naliczania" (już nie wnikałem, co to takiego)
    pozostał bez zmian.
    Ale można się wku...ć, prawda? Dostajesz pismo z informacją, że
    "Jeśli zapłacisz kartą min. 10 razy w jednym cyklu, nie poniesiesz za
    nią opłaty miesięcznej",
    potwierdza to konsultant przez telefon, a później okazuje się że to
    wszystko jest nieistniejące.

    --
    -
    Akarm