eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy jest karta kredytowa bezpłatna?Re: Czy jest karta kredytowa bezpłatna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcolo
    gne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    Date: Tue, 29 Nov 2022 18:54:24 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.5.0
    Reply-To: a...@w...pl
    Subject: Re: Czy jest karta kredytowa bezpłatna?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <638209b8$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...com>
    <5...@g...com>
    <6382a7a0$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <6383721a$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <6384a192$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <6384c429$0$471$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <6385f7bc$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    From: Akarm <a...@w...pl>
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 58
    Message-ID: <63864750$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.153.209
    X-Trace: 1669744464 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 449 79.184.153.209:52750
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4147
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:665827
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.11.2022 o 18:01, Dawid Rutkowski pisze:

    >
    > Nono, to ciekawe, czy załapiesz się na promo.

    Dzisiaj do mnie zadzwonił "mój opiekun" i potwierdził wszystko.
    A zadzwonił przez pomyłkę, wskutek zdublowania zgłoszeń u nich. :)

    > Choć może przez telefon zmienili, skoro wniosek czeka na decyzję analityka.
    > Jeszcze Cię czeka podpisywanie, nie tak szybko z tą wysyłką (zresztą w citi nie ma
    statusu "wysyłka"
    > tylko "nowa karta").

    Po południu dostałem SMS:
    "Karta została przyznana i jest już w drodze".
    Spojrzałem w status wniosku i zmienił się na: "Zaakceptowano".

    > Ciekawy jestem jak działa "podpisywanie przez stronę", gdy jest się zupełnie obcym
    dla citka.

    Podpisywanie polegało na przeczytaniu treści i potwierdzeniu akceptacji.
    I kliknięciu "Dalej". Do tego kilka razy w trakcie wypełniania wniosku
    potwierdzanie kodem przesyłanym na telefon.

    > Dawniej było tak, że jak byłeś "obcym" to trzeba było podpisać papier.
    > A "obcym" stawało się z chwilą rozwiązania ostatniej "własnej" umowy - bo mając np.
    tylko KK dodatkową
    > masz dostęp do ST - ale "swój" w pełni nie jesteś.
    > Teraz zrobili "podpisywanie przez net" nawet dla obcych - ale sam nie zobaczę, żona
    ma KK dodatkową,
    > więc podpisywanie było w ST, tak jak dla "swojaka".
    > A podobno jak nie masz ST (bo żeby mieć, najpierw musisz mieć kartę - logujesz się
    numerem karty)
    > to podpisujesz przez jakąś "stronę" (SMS przychodzi na podany telefon)...
    >
    > Hmm, no ale Ty chyba masz apkę - to może masz coś w citi?

    Nie, nic w Citi nie mam.
    Po prostu zainstalowałem aplikację, żeby być przygotowanym. :D
    Ale nie mogę nic zrobić, oprócz obejrzenia strony tytułowej. Muszę mieć
    numer karty do zalogowania.

    > Czy apkę może sobie założyć nawet "obcy"?

    Założyć? :D
    Zainstalować - tak.
    Skorzystać- nie.
    Zainstaluj, przekonasz się, jak to wygląda. Można tylko czytać pytania i
    odpowiedzi.

    > Jest tam tryb "zamawianie pierwszego produktu"?

    Nie wiem, nie kupuję żadnych produktów od kogoś, kto nic nie produkuje
    ani żadnymi produktami nie dysponuje. Wielokrotnie odmawiałem rozmowy z
    prymitywnymi konsultantami, którzy chcieli mi oferować jakieś
    "produkty", bądź pytali o posiadane przeze mnie "produkty".
    W bankach korzystam wyłącznie z ich usług.

    --
    -
    Akarm
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1