  • Data: 2016-06-16 13:11:46
    Temat: Re: Czy kredyty walutowe są zgodne z prawem?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-16 o 11:56, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Wybacz ale jestem misiem o małym rozumku. :)
    > Mogłbys mi to wytłumaczyc odrobine dokładniej?

    Po to jest awantura, żeby ci co chcą (i mogą) spłacić wcześniej kredyt,
    mogli go spłacić po kursie 2 PLN (dzięki specustawie) niż po kursie
    aktualnym (4PLN).

    Jest o co walczyć

    > Gdyby nieruchomości spadły o połowe to możliwe ze byłoby podobnie.
    > Myslisz ze taki ultra negatywny scenariusz jest realny?

    Oczywiście. Będzie gorzej niż dla franka.
    kredyt 500tys na 30 lat
    oprocentowanie 4%: rata 2390
    oprocentowanie 11%: rata 4760

    Rata rośnie dwukrotnie przy wzroście WIBOR do 10%.

    Wtedy będzie upadek.
    --
    Pete