eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 15:11:43
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: "S.T." <n...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wzruszyła mnie Twoja historia ;-)))) Ale jak już otarłam łzy współczucia dla
    > biednego księgującego wpłaty oraz zwalczyłam rodzące się oburzenie dla
    > paskudnej Agnieszki K. ;-)))) to pomyślałam, że może wystarczy postarać się
    > o odpowiednie subkonta wydrukowane w książeczce wpłat. Na dodatek nie byłoby
    > problemu z tytułem wpłaty/przelewu. No ale byłby problem z potrzebą
    > utrzymywania przez spółdzielców pracownika księgowości dopasowującego
    > kwitki.
    No niestety jeden musiałby pozostać :)
    bo wiesz, ta Agnieszka jak zapomniała swojej książeczki,
    to pożyczyła sobie kwitek od koleżanki z pracy,
    bo nie chciało jej się wracać do domu i wpłaciła
    na tym kwitku właśnie!
    (autentyk! książeczki nie były wtedy jeszcze całkiem
    spersonalizowane, ale były już okodowane!)

    I tym optymistycznym akcentem pozwolę sobie zakończyć,
    by już nie wspomnieć, że następnym razem zapłaciła na 1 kwitku
    swój czynsz i "za garaż od cioci Kasi" jak pięknie zaznaczyła
    w polu tytułem (ta ją prosiła, bo była chora) :)))

    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn
    i raz jeszcze St.

    ------
    Gdyby głupota miała skrzydła, nie byłoby tłoku na ulicach.
    ------