eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywaniezalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-19 21:35:02
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywaniezalączników do wyciągów?
    Od: Bartosz Lukasz Radko <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jonca wrote:

    > Nie wierzę. A co czytników kodów kreskowych. Wszędzie gdzie takie kody
    > były okazywało się że można (lepiej) wpisać w tytule przelewu cyferki
    > które oprócz kodu na blankiecie przelewu były lub (gorzej) nr
    > faktury/klienta/etc.

    Otóż, proszę ja Ciebie, nie wszędzie. Jakoś tak w maju 2002 przyszedł do
    mnie rachunek z NOM-u, wystawiony na nazwisko właściciela mieszkania w
    którym mieszkam. Miał kod kreskowy, pod nim rząd cyferek, a obok - numer
    faktury i klienta. Zapłaciłem przelewem, wpisując w tytule te cyferki. A
    miesiąc temu przyszło pisemko od jakiejś niesympatycznej firmy, żebym
    zapłacił jeszcze raz. Ponieważ wkrótce się wyprowadzam, a nie chcę
    właściciela zostawić z prześwadczeniem, że narobiłem mu długów, dałem mu
    tę fakturę, potwierdzenie przelewu i pisemko od firmy. Emeryt zaczął
    dzwonić (moim zdaniem - bez sensu) i ponoć dowiedział się, że NOM nie
    umie stwierdzić, czy i kiedy pieniądze wpłynęły. Teraz ja mam pisać
    jakieś pisma do NOM-u, odzyskać wpłacone pieniądze, a potem emeryt
    zapłaci na formularzu dołączonym do faktury. Tylko, kurczę, jakoś mi się
    nie chce.

    BR