eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów? › Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
  • Data: 2003-11-20 00:13:58
    Temat: Re: Czy ktoś (SM) walczy w banku o przekazywanie zalączników do wyciągów?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A skąd ma jego bank wziąć oryginalny dowód wpłaty, jeżeli klient zapłacił w
    > innym banku? Jeżeli spółdzielnia ma konto w PKO BP a ja mam kaprys płacić w
    > BZWBK to co?

    Co prawda juz wiadomo, ze w Plocku nie ma komputerow, kawiarenek
    internetowych i nawet wdzwanianego internetu, ;-) ale mnie interesuje co
    PiotR zrobilby z czynszem zaplaconym przez internet (nawet w przypadku
    mieszkanca Plocka mozna to sobie jakos wyobrazic), gdzie trudno o
    jakichkolwiek kwitach rozmawiac.

    MSPANC,
    Bartol