  • Data: 2002-08-01 19:18:43
    Temat: Re: Czy m-Bank moze zmusic mnie do zaplacenia za karte?
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>
    napisał w wiadomości news:aibuml$qja$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik AMRA <a...@a...com> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:aibucl$q17$...@n...onet.pl...
    >
    > No wlasnie nie. Bo listy byly dwa - jeden adresowany do mnie, a drugi do
    > zony.
    > A konto bylo wspolne - czyli bez pelnomocnika. Taki przynajmniej byl
    > regulamin, gdy zakladalem konto. Teraz zagladam na strone www i widze, ze
    > regulamin jest troszke inny ;-) Ale ja nie dostalem zadnej wzmianki na ten
    > temat....

    Co ty mowisz, co z tym ma wspolnego regulamin???
    Jezeli zakladales konto wspolne to jest ono wspolne i ma 2 wpolwlascicieli,
    ktorzy otrzymuja karty VE bezplatnie.
    Natomiast jezeli zalozyles konto indywidualne to zona moze byc tylko
    pelnomocnikiem i jej karta jest platna 15zl/rok.
    Regulamin nie ma tutaj nic do gadania, wszystko zalezy od formy wlasnosci
    konta. Chyba ze jak zakladales konto to nie bylo wowczas mozliwosci
    zakladania kont wspolnych.
    Jezeli policzono Ci 15zl to konto musi byc indywidualne tylko na Ciebie,
    zobacz do umowy z mBankiem.

    Uwazam, ze nie wiesz do konca co to jest konto wspolne, a wlasciwie to nie
    wiesz jaka forme wlasnosci ma twoje konto w mBanku i probujesz teraz kreowac
    siebie jako osobe pokrzywdzona.
    Jezeli nie chciales korzystac z uslug mBanku to mogles wypowiedziec umowe z
    30-dniowym okresem wypowiedzenia i po sprawie, ewentualnie mogles anulowac
    pelnomocnictwo i nie byloby problemu z 15zl.
    Niestety sam jestes sobie winny.