  • Data: 2002-07-03 20:56:59
    Temat: Re: Czy odej?cie Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: BAH <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Jul 2002 14:37:23 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Imputujesz mi klamstwo???

    mijanie się z prawdą :-((

    >To sobie jeszcze wez policz ile kto mogl kupic za te pieniadze to raz.

    W PRL "było go stać" i "mógł kupić", to były dwie różne sprawy. :-(
    Same pieniadze nie wystarczały.

    >Dwa zobacz skale bezrobocia.

    mniej ludzi produkuje więcej :-)

    >Kto rozwalil PRL? robotnicy - ktorym bylo zle. Czy robotnikom (tym z dolu,
    >ktorzy jakby nie bylo tworza wiekszosc spoleczenstwa) polepszylo sie czy
    >pogorszylo, no???

    są wolni
    Ich los nie zależy od przynależności do PZPR.

    >Skala ubostwa - jak mylisz, teraz czy kiedys byla wieksza?

    sądzę że zbliżona.

    >Ale, ale. Narod pracujacy wsi i miast myslal, ze bedzie mial druga Japonie,
    >ze bedzie bogato i nic nie trzeba bedzie rtobic.

    Naród nie myślał - raczej był karmiony utopią.
    Chciał wolności/sprawiedliwości a dostał demokrację.

    >Teraz ja k wywalaja ich na zbity pysk maja do kogos pretensje... ale im
    >bardzo dobrze. JEszcze powinni dostac za swoje, moze to ich w koncu rozumu
    >nauczy.

    Niewiele rozumiesz "inteligencjo pracujaca" :-((

    Chyba jednak lepiej nie dopuścić do zniszczenia
    Państwa na taką skalę.

    >Bo nadal glosuja na populitstow.
    > AWS obiecywal to glosujemy na AWS. Teraz
    >SLD, pozniej Bog wie kto...

    Jak to kto ? :-((

    Wybory obrazuja nie tylko podział wg kryteriów ekonomicznych.

    BAH