  • Data: 2002-07-04 10:17:38
    Temat: Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > PS. A i maslo, i cukier mozna kupic teraz taniej, te ceny wyzej to z
    > rocznika statystycznego.

    Hmmm maslem i cukrem sie nie wyzywie, ale OK.
    Poszukaj wiec ile Polakow zyje ponizej minimum (tekze biologicznego).
    Dziwnie sie sklada, ze duzo.

    I prosze, nie udowadniaj mi, ze teraz mieszkancom Radomia zyje sie lepiej.
    Jesli ok. 25% nie ma pracy (w niektorych rodzinach nikt nie pracuje).
    Dorobic tez latwo nie jest. Czyli ich to g.. obchodzi, ze sobie
    statystycznie kupia wiecej cukru, skoro nie maja na herbate i nawet na ten
    cukier. I to wlasnie oni (a nie ja!!!!) beda twierdzic, ze za komuny bylo
    lepiej, bo g.. bylo ale do gara bylo co wlozyc.

    Takich miast jest wiecej. To nie Warszawa z bezrobociem 4%...

    Widzisz - mnie tylko o to chodzi. I tamci ludzie ani nie maja kont
    bankowych, ani kredytow w Euro. I niestety moze w to tez nieuwierzysz, ich
    jest znacznie wiecej niz takich jak tutaj na tej grupie (w tym ja).

    a to wlasnie oni moga wybierac nastepna wladze. I ciekawe czy wybiora
    jakiegos myslacego po ludzku, czy tez Leppera? Mmmm?