  • Data: 2002-07-04 12:41:30
    Temat: Re: OT Re: Czy odejście Belki oznacza krach walutowo-giełdowy?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Jul 04, 2002 at 12:34:43PM +0000, z0rr0 wrote:

    > sztukę - teraz to by było ponad 50 gr. I często były to jaja wapienne -
    > pewnie nie wiesz co to jest, to Ci powiem - śmierdzące zbuki, przechowywane
    > tygodniami w wodzie wapiennej - spora część do wyrzucenia od razu. Z mięs to

    E tam, dawalo sie te jajka jesc ;-)

    > Mleko 2,7 zł za litr śmierdzącej, białawej cieczy, nabieranej chochlą z 20
    > litrowej aluminiowej kany. Mleko to przy próbie zakwaszenia dzieliło się na
    > frakcje, z których podstawowa śmierdziała proszkiem IXI.

    Z tym proszkiem prawda, ale tez nie wszedzie. Slynne mleko z butelki z
    kapslem mialy nawet niezly smak.

    > Herbata - najczęściej ulung - mieszanka traw stepowych z podkładami
    > kolejowymi. Zmielone podkłady te były też podstawowym składnikiem
    > papierosów "sport".

    A pamietasz popularne? Slynne 'diesel' ;-)

    > Do tego takie rarytasy jak kawa - potwornie droga. Czekolada najtańsza po 16
    > zł za tabliczkę - dzisiaj było by to 7 zł.

    A gdzie eraz??!? Pamietasz wyrob czekoladopodobny?

    > Mieszkałem w dużym mieście, wśród normalnych ludzi, sporo dzieci na podwórze
    > wychodziło z pajdami chleba, polanymi wodą i posypanymi cukrem.

    To chyba jednak nie w latach 70tych, bo te to pamietam. Wczesniej - prawda.

    > Chleb smarowalo się najczęsciej smalcem, w wielu rodzinach nie jadało się
    > masła. Ser żółty uważany był za rarytas.

    Maslo bylo! W bloku z hameryki, slone jak sk***yn ;-)

    A ser pomaranczowy pamietasz? ;-)

    > I jeszcze jedno. Proszę nie pisz na grupie bankowej o Twoich komuszych
    > poglądach. Na to jest grupa o polityce.

    E, nie tak ostro. On mowi jak jest dla wiekszej czesci radomian. I
    tego ze jest im zle nie mozesz zaslaniac pojeciami w odcieniach 'krasnych'.

    Ja jestem zdecydowanie anty-czerwony.

    --

    --w