  • Data: 2006-05-07 15:29:10
    Temat: Re: Czy powiadomic bank o utracie dowodu osobistego?
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KK" <j...@o...pl> wrote in message
    news:1147014987.758252.294310@y43g2000cwc.googlegrou
    ps.com...
    > Dzisiaj skradziono mi torebke ze wszystkimi dokumentami. Karty
    > platnicze juz mam zastrzezone, natomiast mam pytanie:
    > - czy musze powiadomic bank o utracie dowodu osobistego? Nie chce zeby
    > ktos na moj dowod dokonal jakis wyplat. Pozdrawiam

    Proponuje powiadomic. Nie chodzi tu nawet o wyplaty, ale ktos korzystajac z
    tego dokumentu moze probowac otworzyc konto (potem za jego posrednictwem
    dokona jakiegos oszustwa) lub wyludzic kredyt, a klopoty spadna na ciebie.
    Jak bedziesz zglaszac utrate dowodu wyraznie popros o wpisanie go do bazy
    MIG-DZ, czasami osobo przyjmujacym nie chce sie tego robic. MIG-DZ jest
    miedzybankowa baza dokumentow zastrzezonych, wiec korzystajac z tego
    dokumentu nie uda sie dokonac zadnej operacji w banku, a nawet jesli sie uda
    to odpowiedzialnosc spadnie na osobe, ktore tego nie sprawdzila.

    MK