  • Data: 2011-11-27 12:52:50
    Temat: Re: Czy to już jest koniec ?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-11-2011 o 18:58:38 Archangell <r...@o...pl> napisał(a):

    > A nie bierzesz pod uwage, że część kredytobiorców, którzy rozumieja
    > powagę sytuacji
    > zacznie "oszczędzać" aby doprowadzić do zmniejszenia swojego zarówno
    > długu jak i jego
    > kosztów obsługi?
    > Jakis rok, dwa temu czytałem artykuł o Amerykanach, którzy postanowili
    > wyjść
    > z pętli zadłużenia. Przestali co roku zmieniać plazmy, komputery na nowe
    > modele,
    > przestali kupowac codziennie cafe latte po 10USD za duży kubek itd a
    > skupili sie
> [...]

    fajnie, , są tacy ludzie, ale ile jest ludzi przekonanych, że nie muszą
    nic w sobie zmieniać,
    a o to, że im brakuje, oskarżają cały świat?

    root cos pisał o "kilkuletniej pensji" na kredyt na nieruchomość. Otóż nie
    brakuje osób, które przeznaczyły
    10 lat pensji na ten cel, ale tez takich, dla których oszczędzenie "kilku
    lat pensji" oznacza oszczędzanie całe zawodowe życie.

    Masa kredytobiorców nie rozumie konsekwencji prostego niespłacenia dwóch
    kolejnych rat.
    Do czasu.

    --
    Pozdrawiam,