eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Date: Sat, 04 Oct 2003 10:48:43 +0200
    Organization: Rage Against the Machine
    Lines: 33
    Message-ID: <8...@4...com>
    References: <blf54a$9a4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <3...@n...onet.pl> <blgd35$vc5$1@topaz.icpnet.pl>
    <blgops$b5m$1@SunSITE.icm.edu.pl> <blgp03$8gs$1@topaz.icpnet.pl>
    <blgrlo$1ke$1@SunSITE.icm.edu.pl> <blh7bt$es6$1@absinth.dialog.net.pl>
    <blha11$1c3$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    <k...@4...com>
    <bli089$k1e$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    <r...@4...com>
    <blk073$bsg$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    Reply-To: d...@i...com
    NNTP-Posting-Host: pa128.swidnik.sdi.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1065257437 15076 212.160.44.128 (4 Oct 2003 08:50:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Oct 2003 08:50:37 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.553
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:262256
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 3 Oct 2003 16:07:44 +0200, Jarosław Lech
    <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote:

    >> > Nie udało Ci się wysłać listu poleconego na określony adres?
    >> Udało się, ale muLinia twierdzila ze nic o takiej przesyłce nie wie,
    >> nie chciało mi się reklamować jej na poczcie, bo i tak wyszłoby że
    >> doszła, a nie miałem już siły użerać się z muBankiem i jego
    >> nikompetencją. Niech mają moje konto i niech sobie podbijają
    >> statystyki o 1 klienta wiecej ...
    > Nie bardzo rozumiem: wysłałeś reklamcję pisemną, nie polegając na
    >mLinii, a później znowu zcząłeś polegać na mLinii i reklamację
    >nieskutecznej reklamacji załatwiać przez mLinię, a nie pisemnie? Gdzie
    >tu konsekwencja?
    Podkreślam ze nie chodzi o mLinie a o MuLinie - linie mubanku aka
    multibank ...

    Cala sprawa wygladala tak ... skladalem telefonicznie zlecenie
    zamkniecia konta, z "pozytywnym" skutkiem, bo po miesiacu dostalem
    spam z banku mimo ze w umowie nie zyczylem sobie przetwarzania w
    celach marketingowych ... kolejne telefony i zlecenia zamkniecia konta
    nic nie daly, potem poleconym do banku to samo zlecenie. I za kolejne
    3 miesiace znowu spam w skrzynce pocztowej ... wtedy znowu zadzwonilem
    ale i tak nic nie wskoralem, konto nadal tam mam, choc spamu juz mi
    nie przyslali ;)). Pisac spam mam na mysli ulotki w skrzynce
    niewirtualnej w domu ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
    R.I.P. Dad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1