eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...co>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy w mBanku trzeba oddzielnie zamawiać karte visa?
    Date: Sat, 04 Oct 2003 16:37:40 +0200
    Organization: Przemyslowe zwalczanie glupoty i prostactwa
    Lines: 80
    Message-ID: <blmlpr$j3p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <blgngq$71b$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <3...@n...onet.pl>
    <blgr06$s6g$1@nemesis.news.tpi.pl> <blgskh$8k0$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    <blhe65$ls4$1@nemesis.news.tpi.pl> <bli818$dtd$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.240.222
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1065278112 19577 80.51.240.222 (4 Oct 2003 14:35:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Oct 2003 14:35:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.3.1) Gecko/20030425
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bli818$dtd$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:262280
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Jarosław Lech napisał:
    > Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...co> napisał w wiadomości
    > news:blhe65$ls4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >
    >>Widzisz, problem jest taki, ze ja sobie robie jaja, a Ty bierzesz to
    >>serio.
    >
    > Jaj też trzeba umieć robić. Niestety. Zauważ, że wiele osób nie
    > poznało się na Twoim "dowcipie".

    Jaki dowcip takie reakcje 8-D, mowiac inaczej najsmieszniejsze sa
    dowcipy, ktore nie sa smieszne wprost.

    >>No a procedury rzeczywiscie musza miec debilne, jesli sporo osob pisze
    > o
    >>problemach z zalatwieniem czegokolwiek w mBanku. Ludzie generalnie
    >>narzekaja na to jak sa traktowani, a w mBanku sa traktowani coraz
    > gorzej
    >>(taka moja obserwacja czysto subiektywna).
    >
    > Więc pozwól, że i ja podzielę się swoją obserwacją, czysto
    > subiektywną: nigdy nie miałem w tym banku żadnych problemów. Może
    > dlatego, że prawie nigdy nie korzystam z pomocy teleoperatorów, jeśli
    > rzecz mogę załatwić inaczej. Za to miewam je tam, gdzie stykam się z
    > ludźmi i to nie tylko w bankach (może dlatego ułożyłwm sobie życie
    > finansowe tak, że tych kontaktów, mimo posiadania rachunów w 5 bankach,
    > mam kilka w roku). Niestety mało kto z takiej uwagi wyciąga wnioski i
    > stara się postępować korzystniej dla siebie. Lepiej ponarzekać na kogoś
    > wypowiadającego się tak jak ja, bo można zaistnieć.

    Widzisz, ludzie w banku sa po to by pomagac klientom tam, gdzie automat
    nie moze. Niestety w wielu przypadkach jest tak, ze glupi automat jest
    madrzejszy od czlowieka (reprezentujacego bank) i to jest dramat. Banki
    sa dla ludzi, a ludzie sa rozni. Jesli ktos ma problem, to cholerny
    palant w banku jest od tego by mu pomoc, a nie mowic mu w oczy, ze ma go
    (klienta) w dupie. Sam mam malo kontaktow z ludzmi w banku i wole
    automaty, a jak czasami musze cos zalatwic via czlowiek (ostatnio
    zablokowalem sobie haslo telefoniczne w Inteligo, bo je zapomnialem, a
    musialem cos zalatwic), to mnie cholera bierze. Po pierwsze nie sposob
    sie dowiedziec niczego wiecej niz od automatu, po drugie procedury sa
    tak wymyslne, ze normalny czlowiek by tego nie wymyslil (pewnie mieli
    konsultantow ds. procedur z ameryki).

    Moim zdaniem banki zapomnialy po co sa w nich ludzie odpowiedzialni za
    kontakty z klientami. OK moze az tak zle nie jest, ale zalatwienie
    jakiej nietypowej sprawy z reguly konczy sie zalosnie (co ciekawe
    nietypowa sprawa jak pokazuja glosy na grupie potrafi byc standardowa
    reklamacja).

    > Co do procedur: dlaczego skomplikowane (w imię bezpieczeństwa)
    > utożsamiasz z debilnymi? Może po prostu dla wielu są _niezrozumiałe_,
    > choć niekoniecznie świadczy to źle o banku. Skąd wiesz, jak zachowują

    Sa procedury wewnetrzne, ktore moga byc dowolnie skomplikowane, bo to
    jest wewnetrzy problem banku. Sa tez procedury zewnetrzne (dotyczace
    kontaktu klienta z bankiem) i te powinny byc mozliwie najprostsze, bo
    banki sa dla ludzie, a nie odwrotnie.

    > się ci, którzy narzekają, że są źle traktowani? Też mam czasem do
    > czynieia z takimi "źle traktowanymi". Na dobrą sprawę mogą się tak czuć
    > wszyscy "niegramotni", którzy nie potrafią wyłuszczyć, o co im chodzi,
    > za to chętnie chwalą się siłą swojego głosu i słownictwem. Jeśli
    > doliczyć do tego idącą zwykle w parze paniczną niechęć do przelewania na
    > papier swoich uwag i żądań, bo wóczas należałoby to zrobić rozsądnie i
    > poważnie - w odróżnieniu od telefonu, w którym czują się bezkarni - a
    > poza tym poświęcić temu więcej czasu, to będziesz miał cały obraz tego,
    > co staje mi przed oczami, gdy czytam posty, w których z samego sposobu
    > zadania pytania, jego treści, a także słownictwa i estetyki (a raczej
    > jej braku) wynika, że człowiek ni bardzo wie, o co pytać, jak pytać, nie
    > bardzo wiadomo, dlaczego od razu pyta, zamiast samemu poszukać, a i tak
    > pewnie nie zrozumie odpowiedzi. Nie pomyślałeś nigdy, że przynajmniej
    > częśc tych niezadowolonych z pbb, to tacy ludzie?

    Jeszcze raz ludzie sa jacy sa i jesli pojda/zadzwonia do banku i
    czlowiek w banku nie pomoze im sprawy zalatwic (pod warunkiem, ze jest
    to sprawa, ktora bank moze sie zajac), to maja pelne prawo powiedziec,
    ze bank jest do dupy. Bo jest.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1