  • Data: 2002-10-09 07:36:06
    Temat: Re: Czy warto - Citibank...
    Od: "Piotr Malicki" <p...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    po pierwsze ujwagi nt. drakonskich stawek sa jak najbardziej sluszne ale ...
    zgodne z regulaminem. Zawsze czytaj regulamin. Jesli potem zaplacisz
    drakonskie stawki pretensje mozesz miec tylko do siebie. Bank jest po to aby
    zarabiac. To nie jest pani Zosia ktora sie nad toba zlituje i ci odpusci. I
    bardzo dobrze bo ja mam pewnosc ze w druga strone dziala to tak samo.
    po drugie KK Citi jest bardzo dobrym produktem bo:
    1. jest prawdziwa KK
    2. ubezpieczenie transakcji wynosi 72godz wstecz od zastrzezenia
    3. miesieczne ubezpieczenie od kradziezy towarow zaplaconych karta
    4. ubezpieczenie na zycie np. w transportach lotniczych do kwoty 100.000,-
    USD albo 200.000,- USD (nie pamietam dokladnie)
    5. splata do 51 dni bez odsetek (czyli mozna przyjac srednia kredyt na 25
    dni za free)
    6. informacja o kazdej transakcji przez SMS na ERA GSM
    7. znakomite Call Center (obsluga, czas oczekiwania itp.)
    8. Citi OnLine czyli dostep do banku przez Net
    9. szybkie i powazne zalatwianie reklamacji
    10. moze jest wiecej nie pamietam.
    Ja jestem b. zadowolony z tego produktu i kazdemu polecam.
    Jeden warunek: zawsze splacaj zadluzenie co do grosza i w terminie.
    Pozdrawiam
    Piotr