  • Data: 2009-09-10 18:38:05
    Temat: Re: DZ Polska i OSMIESZANIE GIELDY
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c17.00000290.4aa93d53@newsgate.onet.pl...
    > Ja nie mam zamiaru zmieniać ani rozstrzygać o słuszności zasad działania
    > giełdy.
    > Problem dotyczy powagi tej instytucji. Wygląda na to, że ona już z
    > założenia
    > musi być śmieszna. Znalazło by się mnóstwo przykładów. Krovka podał jeden
    > ja
    > następne. To, że one muszą być jakie są nie zmienia faktu, że są
    > absurdalne. Tak
    > jak absurdalne wydaje się być działanie na giełdzie drobnicy. Pomimo, że
    > ciągle
> [...]
    Przecież nie ma obowiązku kupować akcji, grać w totolotka czy na
    jednorękich bandytach - wszyscy wiedzą, że te "instrumenty" przynoszą zysk
    głównie właścicielowi i PAŃSTWU ale dobrowolnie zgadzają się płacić
    dodatkowe podatki - może im to sprawia swego rodzaju "przyjemność" -
    dlaczego więc chcesz ich tego pozbawiać :)

    --
    marfi