  • Data: 2007-08-16 20:22:28
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Nie bardzo rozumiem dlaczego ja miałbym to sprawdzać... ;)
    > Mnie to raczej gila...

    Mnie tym bardziej, podobnie jak oferta banku Tsbi Mumba w Ghanie.

    > No cóż. W BPH żadne konto nie dorównuje temu w PekaoSA, bo BPH nie świadczy
    > takich usług...

    Za to te co sie pokrywaja sa tansze (np placic 100 zl rocznie za limit kredytowy,
    niezaleznie czy przyznano 1000 zl czy 10000).
    Akurat tylko te uslugi mnie interesuja i sprawdzam je w ofercie roznych bankow.

    Przy okazji - ktore konto w pkosa ma darmowe wyplaty z wszystkich bankomatow?