eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDebata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20 › Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
  • Data: 2011-03-22 21:52:31
    Temat: Re: Debata Rostowski - Balcerowicz dziś w TVP 1 od godz. 20.20
    Od: root <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Mar, 22:28, "george" <g...@g...pl> wrote:

    > 12/08=

    > Ale co ma tu uzasadnienie do rzeczy, S d Najwy szy stwierdzi i tyle.
    > Nie podoba sie ? Takie s fakty.
    >
    > Gwarancji "prywatnosci" rodk w nie da ustawodawca tworz c ustaw i tak
    > by o od semgo pocz tku.
    >
    > Czy pa stwo co dla mnie zrobi jesli chodzi o emerytur ? Absolutnie nic.
    > Czy pa two zad u a bardziej moje dzieci kombinuj c z OFE ni gdyby ich nie
    > bylo. To jest chyba oczywiste.
    >
    > george.
    >
    > --
> [...]

    Czyli praktycznie zgadzasz sie ze mną jesli chodzi o intencje panstwa.
    Dlaczego zatem popierasz ten projekt?
    Czyzbys wierzyl w political fiction ze tylko dzieci dadza ci
    emeryture. Nie wydaje ci sie, ze powinienes miec prawo na nia
    wlasnorecznie zapracowac i niej korzystac na stare lata (nawet wydawac
    na panienki). Ty moze tak myslisz bo sam sobie potrafisz obracac
    aktywami. A jakie wyjscie maja inni. Dlaczego chcesz im odebrac
    mozliwosc inwestowania poprzez fundy? I nie pisz ze nie odbierasz.
    Oboje dobrze wiemy jak ciezko odkladac przez rok a wyobraz sobie
    odkladanie przez 30 lat! Myslisz ze prosci ludzie wiedza o co chodzi?
    Sadzisz ze sa mentalnie na tyle silni zeby odkladac dobrowolnie przez
    30 lat? Odpowiem ci - NIKT z nas nie jest wstanie odkladac regularnie
    co miesiac okreslonej kwoty przez 30 lat! To kolejna fikcja. Ergo
    niezbedny jest obowiazek czy sie to komu podoba czy nie. To niemile,
    jak esperal dla alkoholika, ale nie ma wyjscia.
    Skoro 90% tego spoleczenstwa nawet nie wie co to akcja albo obligi, to
    jaka dasz im alternatywe? ZUS czyli jalmuzna zalezna od widzimisie
    aktualnej wladzy.
    Powiem Ci tak na koniec. Bedziemy zawsze dziadowac. Wlasnie dlatego,
    ze nie chcemy zeby ludzie mogli odkladac i realnie inwestowac na
    starosc. Bedziemy ciagle wyplacac gowniane zasilki i dla niepoznaki
    nazywac je emeryturami. Bedziemy dziadami, bo cale spoleczenstwo chce
    byc jednym europejskim, globalnym dziadem.