eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDebet w koncie /skomplikowana sprawaRe: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
  • Data: 2005-02-10 14:23:36
    Temat: Re: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2005-02-10 14:55 Glenn donosi:

    > Nie. Klient nie chciał otrzymywać korespondencji z banku. Umowa o konto cały
    > czas trwała, debet do konta był przyznany. Czy bank jest Duchem Świętym,
    > żeby wiedzieć że klientowi to konto nie jest już potrzebne i nie chciałby za
    > nie płacić (zwłaszcza z kredytu) ? A może autor wątku "zapomniał" , że ma
    > tam konto z uruchomionym debetem? Bądźmy poważni. Co do zarzutu, że bank
    > MÓGŁ zamknąc konto ze względu na brak zadeklarowanych wpływów, to właśnie
    > kluczowe jest słowo "mógł".

    Chodzi mi tylko o to, że sprawa byłaby bezsporna gdyby klient ewidentnie
    chciał wypiąć się na bank. W tym jednak przypadku klient nie skorzystał
    z salda debetowego tylko zaprzestał obsługi rachunku (czyli de facto nie
    wypłacił środków należących do banku). W związku z tym bank powinien
    rozpatrzyć sprawę indywidualnie. Poza tym w większości przypadków banki
    wypowiadają umowy dla rachunków "martwych" przez tak długi okres.

    Jednocześnie nie ulega wątpliwości, że przyczyną całej sytuacji jest
    gapiostwo autora wątku. Prosił jednak o opinię w tej sprawie a z jego
    opisu nie wynika żeby postępował w sposób świadomie szkodzący interesowi
    banku więc uważam, że ma możliwości negocjacji.

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,
    które mogą pocałowac mnie w ... (_,_)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1