eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDebet w koncie /skomplikowana sprawaRe: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.p
    l!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Debet w koncie /skomplikowana sprawa
    Date: Thu, 10 Feb 2005 15:23:36 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <cufr1f$qme$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <cudfsr$cel$1@inews.gazeta.pl> <cudj2n$r4t$1@inews.gazeta.pl>
    <cudjd3$spd$1@inews.gazeta.pl> <cudkka$p6g$1@news.onet.pl>
    <cudl7q$46s$1@news.dialog.net.pl> <cudlp8$b3d$1@inews.gazeta.pl>
    <cuflc9$7db$1@atlantis.news.tpi.pl> <cufm1d$5tt$1@news.onet.pl>
    <cufmmj$dul$1@atlantis.news.tpi.pl> <cufnhr$gdd$1@news.onet.pl>
    <cufooo$nsc$1@atlantis.news.tpi.pl> <cufpoh$qsk$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cma170.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1108045679 27342 83.31.128.170 (10 Feb 2005 14:27:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Feb 2005 14:27:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cufpoh$qsk$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:336673
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2005-02-10 14:55 Glenn donosi:

    > Nie. Klient nie chciał otrzymywać korespondencji z banku. Umowa o konto cały
    > czas trwała, debet do konta był przyznany. Czy bank jest Duchem Świętym,
    > żeby wiedzieć że klientowi to konto nie jest już potrzebne i nie chciałby za
    > nie płacić (zwłaszcza z kredytu) ? A może autor wątku "zapomniał" , że ma
    > tam konto z uruchomionym debetem? Bądźmy poważni. Co do zarzutu, że bank
    > MÓGŁ zamknąc konto ze względu na brak zadeklarowanych wpływów, to właśnie
    > kluczowe jest słowo "mógł".

    Chodzi mi tylko o to, że sprawa byłaby bezsporna gdyby klient ewidentnie
    chciał wypiąć się na bank. W tym jednak przypadku klient nie skorzystał
    z salda debetowego tylko zaprzestał obsługi rachunku (czyli de facto nie
    wypłacił środków należących do banku). W związku z tym bank powinien
    rozpatrzyć sprawę indywidualnie. Poza tym w większości przypadków banki
    wypowiadają umowy dla rachunków "martwych" przez tak długi okres.

    Jednocześnie nie ulega wątpliwości, że przyczyną całej sytuacji jest
    gapiostwo autora wątku. Prosił jednak o opinię w tej sprawie a z jego
    opisu nie wynika żeby postępował w sposób świadomie szkodzący interesowi
    banku więc uważam, że ma możliwości negocjacji.

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,
    które mogą pocałowac mnie w ... (_,_)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1