  • Data: 2013-04-24 16:57:04
    Temat: Re: Debetówka bez pay pass - gdzie?
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Apr 2013 06:26:15 +0200, Maruda napisał(a):

    > Czy (tak naprawdę) chcesz się rozstać z mB?
    > Bo jeśli nie, to może prościej "wyłączyć funkcjonalność bezstykową" za
    > pomocą scyzoryka, jak tu parę razy opisywano?

    Tak naprawdę to nie chcę się rozstawać z mBankiem. Ale nie lubię jak
    ktoś mi usiłuje włazić na głowę, więc na początek rozstanę się z kartą -
    ostatecznie, jeśli klienci nie zagłosują nogami (w tym przypadku,
    powiedzmy, jedną nogą), to znaczy że im to nie przeszkadza. A mi akurat
    bardzo przeszkadza jakiekolwiek rozwiązanie narzucone siłą. Robienie z
    karty breloczka nie da nic bankowi do myślenia.

    A co z kontem, to się okaże po rozpatrzeniu złożonej dwa tygodnie temu
    reklamacji. Mają jeszcze 16 dni ;->

    Tak btw - nie jestem przeciwniczką pay passa. Uważam że sympatyczne
    rozwiązanie jak są jasno określone reguły gry i jak wiadome są wszystkie
    okoliczności, np. takie
    (tu miał być link do filmiku jak przy pomocy mocniejszego czytnika można
    na ulicy w ciągu paru minut ściągnąć dane z trzydziestu przechodzących
    obok kart - ale filmik się zrobił 'prywatny' ;)
    i bank jest na to przygotowany.

    Ale mając wybór mBank/Citi będę używać pay passa Citkowego. O.

    --
    Imka