  • Data: 2011-09-24 08:24:01
    Temat: Re: Dieter na blog Białka....
    Od: "skippy" <s...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    news:op.v2azbxwrokz3rl@zbyszek-pc.zn...
> [...]
    9-tego-i-co-dalej.html

    > Pragnę zauważyć, że scenariusz Bialka się realizuje,

    zgadza się

    > zaś Dieter jednak miał racje, wskazując na przechylenie się szali na
    > korzyść dolara.

    jeszcze nie wiadomo bo jak na razie mamy kosmetyczny ruch w górę i nic
    więcej
    longterm sądzę z kresek że idą czasy poważnego osłabienia dolara, trend trwa
    kilkanaście lat i teza że akurat teraz zostanie przełamany jest zgadywanką i
    ślepym losowaniem

    http://imageshack.us/photo/my-images/836/usdpln.png/