  • Data: 2011-09-25 08:12:48
    Temat: Re: Dieter na blog Białka....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakbyś sie trochę starał wysilić, to może w końcu by dotarło do Ciebie że
    > ani donek ani kaczorek nie zrobią żadnej poważnej interwencji, bo nie mają
    > na to żadnych szans.
    > Tak więc to wyłącznie medialne baki i straszaki na frajerów działające
    > kilka minut albo godzin.

    Drogi Skippy, wysilam się maksymalnie jak tylko mogę ....

    P.S. A nie zauważyłes, że obronne swiece równiez pojawiły się np. na S&P 500

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2ef87447dd
    564453.html

    i wcale nie musi być tak że jest to tylko li interwencja Donka i Kaczorka
    (tak samo zresztą jak było w 2009 gdzie Donek wyprzedał Euro na górce nieźle
    na tym zarabiając) ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/