  • Data: 2012-06-28 07:51:33
    Temat: Re: Dlaczego IKZE chce nas wykiwać?
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2012 o 00:27 Marcin Wasilewski <j...@a...pl> pisze:

    > Te porównanie jest do bani. Bo jak widzisz na jeden fundusz wpłacasz
    > 82 zł, a na drugi 100 zł. Policz koszt dla początkowych kwot inwestycji
    > równych 100 zł:
    >
    > Zainwestowana kwota 100 zł
    >
    > IKE płacisz 100 zł + 18 zł podatku,
    > IKZE płacisz 100 zł.
    >
    > koniec inwestycji:
    >
    > IKE 150 zł - 18 zł które zapłaciłeś na początku = 132 zł,
    > IKZE 150 zł - 18% podatku i wychodzi 123 zł.

    Ale jesli tak liczysz to nalezy wziac pod uwage jaka wartosc mialo przy
    wplacie te 18PLN, a jaka ma 27PLN przy wyplacie :). Jak widzisz tez troche
    grasz liczbami chcac udowodnic swoja teze... Ja zawsze dokonuje wlasnych
    wyliczen i tak powinien zrobic kazdy kto chce skorzystac z danego
    produktu...

    MK