  • Data: 2011-11-22 12:51:02
    Temat: Re: Dlaczego Sarko tak bardzo chce dodrukować ....
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Nov 2011 12:56:52 +0100, skippy napisał(a):

    > tylko że na te 10 kredytu musi być pokrycie
    > i jeśli wypłace swoje 10 z lokaty to musi być pokryte inną lokatą
    >
    > Tam nie będą
    A po co pokrycie? Co ma piernik do wiatraka? Mam debet w koncie osobistym i
    nigdy, od 10 lat nie miałem pokrycia!!!
    Mieszasz tylko nie wiem po co. Skoro widać wyrażnie w zestawieniach NBP, że
    ludzie mają 109mld w gotówce i w depozytach a banki mają 327mld w
    depozytach. Skąd kurna te depozyty?!!!! Z nieba sfruneły? Co ciekawsze w
    gotówce banki mają 10mld. Czyli 1/32 kwoty którą sa winni. Jakby dzisiaj
    tylko 1/32 ludzi przyszła po żywą gotówkę, to baki byłyby wyczyszczone i
    trzebaby drukować banknoty. Co prawda te dodrukowane miałyby pokrycie ale
    tylko do kwoty 109mld. Co z pozostałymi pieniędzmi? Gdzie one? Nie ma ich i
    nigdy nie było. To tylko zapisy księgowe. To są te pożyczone koparki w
    dodatku wielokrotnie zastawiane.
    Mimo to te zapisy dają ci prawo do użycia ich jakby były pieniędzmi - w
    przeciwie

    > tak, bo mam 10 swoje i 10 pożyczone, którego ktoś nie wykorzysta aż nie
    > oddam

    > zrobie, czemu nie
    >
    > daje koparke na przechowanie a jednocześnie wypożyczam inną koparke
    > i mam dwie
    > po prostu tej drugiej jej właściciel nie uzyje aż ja nie oddam
    >
    > oczywiście pomijamy fak ze NBP nadrukuje złotówek i a producent naprodukuje
    > po cichu koparek
    >
    > TO JEST TO SAMO:)))

    Fajne ale nie rozumiem.
    Jak dasz koparkę na przechowanie (domniewuję że swoją), to jej nie
    użyjesz!!! Bedziesz mógł użyc wypożyczonej koparki, czyli użyjesz tylko
    jednej. Tak to ma być?