  • Data: 2011-11-22 11:56:52
    Temat: Re: Dlaczego Sarko tak bardzo chce dodrukować ....
    Od: "skippy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:yex5cklp9f7g.lxjqklu8c3wh$.dlg@40tude.net...

    > Ja nie wiem o co się pieklisz. Przecież masz rację. Nazwałem to mechaniką
    > kwantową, bo zgodnie z nią jedna maleńka koparka może być w dwóch
    > miejscach
    > jednocześnie i zarabiać. Pieniądz to własnie takie coś. Jeśli wpłacisz 10
    > zł i weźmiesz 10zł to masz zero. Ale keśli wpłacisz 10 i weźmiesz kredyt
    > na
    > 10, to możesz je zanieśc do drugiego banku w znowu wpłącić.

    tylko że na te 10 kredytu musi być pokrycie
    i jeśli wypłace swoje 10 z lokaty to musi być pokryte inną lokatą

    Tam nie będą
    > wiedzieli że to kredyt i będziesz miał depozyt. Tym sposobem będziesz miał
    > 2 depozyty po 10 zł. I teraz najważniejsze: oba depozyty umożliwiają ci
    > dokonanie zakupów na łączną kwotę 20zł a przecież masz naprawde tylko 10.

    tak, bo mam 10 swoje i 10 pożyczone, którego ktoś nie wykorzysta aż nie
    oddam

    > koparką już tego nie zrobisz, chyba ze to co zaproponowałeś, ale dobrze
    > wiesz że bank sprawdzi czy napewno posiadasz koparkę.

    zrobie, czemu nie

    daje koparke na przechowanie a jednocześnie wypożyczam inną koparke
    i mam dwie
    po prostu tej drugiej jej właściciel nie uzyje aż ja nie oddam

    oczywiście pomijamy fak ze NBP nadrukuje złotówek i a producent naprodukuje
    po cichu koparek

    TO JEST TO SAMO:)))