    From: Maciej Bojko <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dlaczego UPR jest partią kanapową?
    Date: Sun, 05 Apr 2009 23:19:42 +0200

    On Sun, 5 Apr 2009 22:52:09 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Historia ludzkości wskazuje na to, że i tak zawsze chołota (podburzana przez
    >różnych cwaniaków) wcześniej czy później zrobi rewolucję (patrz rewolucja
    >Francuska, obalenie cara w Rosji) choćby nie wiem jaki sysytem był
    >doskonały.

    To obok tematu. Dyskutujemy o przewadze (bądź jej braku) demokracji
    nad innymi systemami. Gdzie więc jest dziś kraj niedemokratyczny
    lepszy od, powiedzmy, Rzeczypospolitej Polskiej?
    Ale skoro już poruszyłeś ten temat, to poproszę o przykład takiego
    "doskonałego" systemu, gdzie "chołota" zrobiła rewolucję.

    >Najgorsze jest jest w tym wszystkim to, że ci "nasi polscy cwaniacy" ci
    >którzy okupują Polskę zamiast zadbać o jej elementrne interesy, wyprzedają
    >resztkę jej suwerenności...

    O. A słyszałem, że tę resztkę suwerenności to straciliśmy już wchodząc
    do UE. Ile razy można tracić dziewictwo? Ile razy można pozbywać się
    ostatków suwerenności?

    >Stalinizm czy samodzierżawie?
    >http://www.dlapolski.pl/Sciezka-obok-drogi-Staliniz
    m-czy-samodzierzawie-art3155.htm

    A potrafisz myśleć samodzielnie, bez cytatów z Michalkiewicza?

    >Mnie to się marzy ktoś taki jak Pinochet czy tam Łukaszenka który
    >porozpierdala po kątach obcą agenturę

    Czy mam przez to rozumieć, że właśnie Białoruś miałaby być przykładem
    takiego kraju, w którym jest lepiej, niż w demokracji?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com