  • Data: 2005-04-01 13:01:14
    Temat: Re: Dlaczego WBK is evil?
    Od: "gg" <n...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lilith" <lady_lilith@niezbedny_do_oddychania.pl> napisał w
    wiadomości news:d2ino8$52h$1@opal.icpnet.pl...
    > Pytanie do Was zatem - czy Wam, bądź Waszym znajomym przytrafiło się coś
    > co skreśla WBK jako "przyjazny bank", może ich polityka względem klienta
    > jest do bani, a może coś innego?

    Witam

    Mi przy okazji połączenia z WBK BZ zamknął linię kredytową ponieważ nie
    miałem podpisanej umowy z nowym tworem BZWBK. Przynajmniej ja to tak
    zrozumiałem - a co mnie obchodzi restrukturyzacja banku? Przez co nie
    poszedł przelew na spłatę raty za samochód. Bank nie miał ochoty mnie
    poinformować, że ponieważ cofnął mi kredyt nie poszedł przelew. IMHO
    wypadałoby zadzwonić albo wysłać list do swojego klienta (mialem tam
    konto od 8 lat).
    Generalnie kolejki w oddziałach. Kiepskie warunki usług finansowych.
    Oprocentowanie na ROR teraz chyba 0% oplata za prowadzenie -6zł. Jak
    brałem kredyt na samochód to lepiej mi było wziąć u sprzedawcy auta bo dla
    BZ nie byłem wiarygodny chyba - patrząc na oprocentowanie jaki mi
    zaproponowano (wieloletni klient z comiesięcznymi wpłatami na konto).

    Mam tam ciągle konto bo nieraz wpłacam gotówkę ale nie polecam. Kasę
    generalnie trzymam w mbanku i z tamtego konta robie przelewy.

    W trzech słowach: BZWBK ma klienta w dupie. Przynajmniej takie jest moje
    wrażenie.

    --
    pozdrawiam
    P.