  • Data: 2005-04-01 08:44:53
    Temat: Re: Dlaczego WBK is evil?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szymon"
    > odnalazło, drugie nie. Koniec końców anulowano, ale poziom obsługi
    > tragiczny, wiele razy musiałem ich informować co mają w swojej
    > ofercie, a
    > czego nie. Niestety wszelka nauka przychodzi z trudem

    mialem dokladnie to samo - nieraz ich uczylem roznych rzeczy

    dobily mnie dwie rzeczy:
    - przejscie z KK zlotej na normalna, gdy od nowa musialem
    zaswiadczenie z pracy przynosic i wypelniac papierki jak ktos obcy;
    - wykonywanie zlecen stalych - kiedys system mial kratke w ktorej
    zaznaczalem przy kazdym zleceniu ze ma sie wykonac przed czy po dacie
    jesli przypadala na dzien wolny. Ja wolalem PRZED. To nie zawsze
    skutkowalo bo pani ktora uruchamiala program "generujacy przelewy" nie
    zawsze o nim pamietala (!!!). Po przejsciu na ICBS nikt mnie o niczym
    nie poinformowal tylko zlecenia zaczely wychodzic po dacie.
    A jak przypadalo na sobote to zchodzilo z rachunku w sobote a wdroge
    szlo w poniedzialek.
    Rzecznik BZWBK odpowiedzial mi ze to dlatego ze niektore oddzialy
    banku pracuja w soboty (ale nie w Warszawie) - jaja sobie ze mnie
    chyba robil :-)
    *** blad ***