    From: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego WBK is evil?
    Date: Fri, 1 Apr 2005 22:01:54 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@195.136.49.187

    W zasadzie przedmówcy opisali wszystkie moje przygody z BZWBK :)

    Z linią kredytową miałem to samo - ale mi tłumaczyli, ze to przez zmiane
    systemu w banku.

    Może dodam ciekawostke z kontem w $.
    Mialo nie byc do niego wyciagow - a oczywiscie przychodzily po kazdej
    operacji (sic!). Oczywiscie płatne.
    Przez telefon nic sie nia dalo załatwic. Wyciagi przestały przychodzic po
    dwoch wizytach w oddziale a na zwrot wczesniej pobranych prowizji czekalem
    ponad miesiac i to po doddatkowej wizycie "przypominajacej" w oddziale.

    Inny kwiatek:
    Kiedyś jak bankomat byl nieczynny to mozna bylo bez prowizji wybrac kase w
    okienku.
    Ostatnio mialem taka sytuacje. Pobieram kase w oknie - na druczku pozycja
    pt. prowizja 0 zl. Mysle OK. Na koniec miesiaca ...lup 3 zl prowizji za
    wybranie w okienku.
    Juz mi sie nawet nie chce jechac do banku to odkrecac - na paliwo i bilety
    pakingowe wydam wiecej.

    Może jeszcze z lokatami ciekawostka.
    Jakies dwa lata temu konczyla mi sie roczna lokata IMPET. W umowie o lokate
    postaralem sie o zapis, ze po zakonczeniu lokaty srodki trafia automatycznie
    na moje konto osobiste w WBK.
    Oczywiscie nie trafily.
    Tradycyjnie wizyta w banku i okazalo sie, ze z lokat IMPET nie robi sie
    automatycznie przelewu na konto. To ze ja taki zapis w umowie mialem to
    ponoc wynikalo z pomylki pracownika banku (sic!)

    Na koniec koszt przelewu do USA.
    Za to co w Multibanku kosztuje 7$ w BZWBK winszuja sobie minimum 25$
    (minimum - gdyz jesli koszty posrednikow beda wyzsze BZWBK nie omieszka
    dorzucić tych kosztow do prowizji za przelew)

    Piotr Wójtowicz