eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?Re: Dlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?
    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?
    Date: Fri, 4 Nov 2011 18:33:44 +0100

    Dnia Fri, 4 Nov 2011 09:00:17 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    > Z braku wątków świadczących o zainteresowaniu rynkami finansowymi, prognozami
    > giełdowymi, kursami walut itp. proponuję do dyskusji temat przekrojowy:
    > dlaczego po raz kolejny liberalna prawica poniosła druzgocącą klęskę w
    > wyborach parlamentarnych ?
    >
    > Z oczywistych względów z góry odrzucam tezę, że 99% wyborców to idioci, którzy
    > nie rozumieją tego programu i dlatego głosują na wszelkiej maści socjalistów.
    >
    > Całkowicie przemilczeli klęskę liberałów ich zwolennicy na tej grupie
    > dyskusyjnej: Endriu, sys29, totus, skippy czy root (?).
> [...]

    W kwestii sprostowania. Nie jestem zwolennikiem żadnej liberalnej prawicy,
    gdyż jak udowodnili mi to inni wzmiankowani zwolennicy, kompletnie nie mam
    pojęcia czym jest liberalizm. Mało tego, przekonano mnie rózwnież że jestem
    socjalistą a żeby tego nie było dość, osobiście zacząłem się czuć jak
    zakamuflowana opcja.