eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwDlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?Re: Dlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?
  • Data: 2011-11-04 19:49:05
    Temat: Re: Dlaczego liberalna prawica poniosła znowu druzgocącą klęskę ?
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:j90snu$eo0$1@inews.gazeta.pl...
    > Przemek <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał(a):
    >

    > Tak kiedys glosowalem na Korwina ale teraz nie poszedlem na wybory - i juz
    > jestem na etapie jak Skippy: interesuje mnie tylko micha dla mego dziecka
    > reszte ma w d....
    >
    > No to tylko pogratulować "postawy obywatelskiej" :-)
    > A dlaczego teraz też nie zagłosowałeś na partię Korwina jeśli popierasz
    > taki
    > program ?
    > Masz się czym chwalić i Ty i skippy, nie ma co :-(

    Bo po rozmowie z facetem ktory prowadzil pare kampanii we Wroclawiu
    Korwinowi zdalem sobie sprawe ze on sie nie zmieni i swoim sposobem bycia
    zraza do siebie ludzi.
    Uwazam że ze swoim logicznym rozumowaniem najlepiej by sie on nadawal na
    jakiegos eksperta/doradce ktory pozostaje w cieniu.
    Do tego dochodzi szlaban na niego w mediach- to akurat widac golym okiem,
    numer z sadem najwyzszym i teraz z rejestrowaniem jego list wyborczych- wiec
    nie ma szans sie przebic ze swymi pogladami do ogolu opinii.

    Postawe obywatelska w wyborach? hihih jaja sobie robisz? Tutaj przeciez
    twierdzenie Łysiaka o muchach i gównie nic nie traci na znaczeniu.

    A z ostatniej chwili: za dziennik gazeta prawna --> nowe prawo mialo ulatwic
    adopcje dzieci ale je ograniczy; wiec sorry ty nie masz wyrzutow ze
    glosowales w poprzednich wyborach gdy po efektach widac ze w sejmie
    zasiadaja totalni idioci?
    Dlatego z powyzszych powodow dalem sobie spokoj z glosowaniem, a swoja
    3letnia coreczke wychowam tak by znala jezyki i mogla w kazdej chwili
    wyjechac z tej Banana Republik of Poland