  • Data: 2011-05-05 21:15:48
    Temat: Re: Dlaczego (nie?)brać karty kredytowej City?
    Od: "Niezadowolony_2011" <a2650247@WYTNIJ_TOjnxjn.com> szukaj wiadomości tego autora

    [cytat]
    poza tym, zdolnosc kredytowa to nie brak zadluzenia, tylko ZDOLNOSC do jego
    splacenia
    [/cytat]

    zdolność kredytową mam wysoką - wysokie stałe zarobki na umowę o pracę itd.

    [cytat]

    > Jestem ogromnie rozczarowany Citibankiem i nie zamierzam nigdy więcej
    > korzystać z ich usług.

    bo jakis automat Ci odmowil ?
    [/cytat]

    to tym gorzej świadczy o banku, że drugi wniosek był rozpatrywany przez automat, a
    nie człowieka

    [cytat]
    > Oprócz tego podawano mi sprzeczne informacje na infolinii - obsługa moim
    > zdaniem jest bardzo niekompetentna.

    pierwsze wrazenie jest wazne, ale niekoniecznie prawdziwe
    karte mozna uzyskac (jezeli spelnia sie warunki), wystarczy zlozyc wniosek
    przez pracownika, ktory przy odmowie sam zlozy wewnetrzna reklamacje
    maszynki czasem sie myla, a reklamacje rozpatruje czlowiek
    [/cytat]

    co do pierwszego wrażenia - faktycznie było fatalne, a w dodatku niestety prawdziwe w
    oparciu o suche fakty - człowiek z infolinii podał mi błędne informacje na temat
    przeliczania kursu walut i musiałem mu cytować zawartość regulaminu tej karty, i tym
    samym ja sam go uczyłem, jakie są zasady przeliczania kursów walut dla tej karty -
    totalna porażka, ale wtedy jeszcze się tym nie zraziłem, a to powinien być pierwszy
    sygnał, żeby się z tym bankiem nie zadawać, skoro tacy niekompetentni pracownicy w
    infolinii pracują...
    A co do reklamacji - na infolinii Citiphone powiedziano mi właśnie, że się nie opłaca
    składać reklamacji, bo dostanę z automatu taką samą odpowiedź jak na wniosek i że
    lepiej złożyć drugi wniosek, bo zostanie ponownie rozpatrzony...