  • Data: 2011-05-05 21:09:19
    Temat: Re: Re:_Dlaczego_(nie?)brać_karty_kredytowej_City?
    Od: "Niezadowolony_2011" <a2650247@WYTNIJ_TOjnxjn.com> szukaj wiadomości tego autora

    To bardzo podobna historia jak u mnie. Może faktycznie bank nie chce dać karty
    solidnemu płatnikowi, choć to dziwne. Wiem, że bez problemu w każdym normalnym banku
    (w Citibanku to już nie wiem, nie będę korzystał z ich usług) dostałbym kredyt
    mieszkaniowy na co najmniej 250 tys. zł. A tu przecież chodziło o kartę, dla której
    bank może sam ustalić limit kredytowy, więc tak naprawdę mógłby ustalić limit
    kredytowy nawet na jakąś śmiesznie niską kwotę typu 2000 zł. A nawet gdyby limit
    ustalił na max. kwotę, czyli 3-krotność zarobków, to i tak to by było mało w
    porównaniu z dostępnym dla mnie kredytem mieszkaniowym.
    Jest to dla mnie ogromna zagadka.
    Na innej stronie internetowej wyczytałem opinię kogoś innego, że Citibank tak
    reklamuje tą kartę MasterCard World i zbiera wnioski, żeby sobie zbudować bazę danych
    potencjalnych klientów i ją sprzedawać innym bankom. Czy uważacie, że to jest
    możliwe? Ja się nie znam na tym, czy banki handlują danymi osobowymi ludzi, ale w
    sumie wydaje się to być możliwe. Znowu przed chwilą dostałem na skrzynkę mailową
    reklamę tej karty MasterCard World, już któryś raz, a przedstawicieli Citibanku
    namawiających na tą kartę spotkałem nawet w galerii handlowej.
    A gdy sam składałem wniosek w oddziale Citibanku, to w okienku obok inna klientka
    przyszła i się bardzo dziwiła, czemu jej wniosek o kartę został odrzucony. -
    Pomyślałem wtedy, że pewnie ma jakieś długi albo słabe zarobki, ale biorąc pod uwagę
    to, co wyczytałem w Internecie, to scenariusz z handlowaniem danymi osobowymi zaczyna
    mi się wydawać coraz bardziej prawdopodobny. Czy to rzeczywiście możliwe??? Przyznam
    szczerze, że szlag by mnie chyba trafił, gdyby to się okazało prawdą, bo straciłem
    niepotrzebnie czas, żeby sobie bank moje dane zapisał - gdzie pracuję, mieszkam,
    zarobki itp.