eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego. › Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
  • Data: 2009-11-16 12:28:18
    Temat: Re: Dlaczego nie warto zakładać konta w BOŚ Banku, żadnego - nie tylko Wyjątkowego.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 13:21, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > Oczywiście, że nagranie może być dowodem. I na pewno nie tylko
    > nagranie będące w posiadaniu banku (bo niby dlaczego miałoby być
    > "lepsze" od nagrania klienta?).
    > W tym wątku ktoś już napisał, że zapytał czy bank udostępni mu
    > nagranie na jego żądanie i konsultant odpowiedział odmownie. W tej
    > sytuacji nagrywanie rozmów z bankiem przez klienta wydaje się całkiem
    > uzasadnione.

    Odnosnie nagran dzwiekowych (ogolnie jako dowodu), to kiedys byly
    watpliwosci na temat udowodnienia oryginalnosci, potwierdzenia, ze te
    wlasnie osoby ze soba rozmawialy, oraz "nagralismy po prostu taka
    scenke dla zabawy, szkoda, ze nie ma obrazu jak sie dobrze bawilismy
    nagrywajac".
    Moze podejscie sie zmienilo, gdy sie upowszechnil ten rodzaj dowodu?