  • Data: 2011-01-17 21:11:16
    Temat: Re: Długi ZUS-u, jeszcze raz .....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co mam Ci powiedzieć... no skurwysyństwo i tyle... ale żeby nie było że
    > tylko PRL...
    > Nixon zrobil prawie to samo, wiec nie zalezy od "systemu".

    W sumie fakt, u nich też tajniacy odwalili Kenedyego i nikt nikogo nie
    złapał za rękę....

    Tylko mam taką nadzieje, że ci "przewidujący rodzice tajniaków (np. z WSI),
    którzy zdołali tak wychować swoich dzieci, aby miały one nadwyżki", wpoili
    swoim dzicieciom również taką zasadę, żeby po dobrze wykonanym zadaniu (np.
    odwalenie prezydenta swojego własnego kraju) nie popadali w zbytni
    samozachwyt, bo może się znaleźć jakaś sprytniejsza ekipa sąsiadów w
    porozumieniu z tajniakami jeszcze kogoś innego, za parę lat posprząta tą
    "naszą" strzałem w tył głowy jak w 1940 w Smoleńsku.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/