  • Data: 2010-12-08 17:29:03
    Temat: Re: Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Borys Pogoreło" 81r8ng6wvt2q$....@4...net

    > A jeśli przy okazji naprawią pralkę i znajdą lekarza, to tym lepiej. :)

    IMO największym zyskiem jest możliwość wyżalenia się w razie wpadki
    ,,fachowcowej''. Bank nie zszarga swojej opinii, natomiast niejeden
    znany mi fachowiec powinien raczej być pensjonariuszem zakładu
    penitencjarnego, nie fachowcem. :)

    Z innej (komplementarnej) strony fachowiec nie będzie ryzykował niepotrzebnym
    sporem z klientem, wiedząc o grożących konsekwencjach. Bank raczej ;) uzna
    roszczenia klienta, jak to zwykle czyni na przykład z fraudami karcianymi. :)

    -=-

    Znalezienie lekarza... Białystok, wojewódzkie miasto liczące sobie ze 300 tysięcy
    mieszkańców... Ale chyba do końca życia będę pamiętał smutek związany z brakiem
    solidnego pogotowia, gdy miałem zerwane ścięgno. Dziś wiem o tym, że ścięgna nie
    zrastają się błyskawicznie i dzień zwłoki niewiele (nic) znaczy (do dwóch tygodni
    uraz zwany jest ,,ostrym'' czyli świeżym) ale wtedy tego nie wiedziałem...

    -=-

    Oczywiście bank cudotwórcą nie jest, więc być może w praktyce słodko nie
    będzie. Koszt znikomy -- lanie 8 tałzenów miesięcznie problemem nie jest. :)

    -=-

    Co do pięciu lat... Moja pralka ma pięcioletnią gwarancję producenta...
    Czyli akurat tej pralki bank reperować nie będzie. :)

    Samochód ma na trzy lata swoje assistance -- więc bank odpowiada tylko przez
    dwa, a i to niekoniecznie, bo jednak często ubezpieczycie daje to za free...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'