    From: "pluszowy miś" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do Endriu... ręceopadają
    Date: Mon, 16 Mar 2009 12:16:43 +0100

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:731e.00000044.49be306b@newsgate.onet.pl...

    > kurde, jakie wyczucie dołka... to ty musisz wyczuwac dołki, rząd jest zbyt
    > dużym graczem, a rynek jest stosunkowo płytki... rząd przypiedzielił
    > walutą i
    > wygenerował popyt na złotego... plus wygrzanie rynku i silne działanie
    > psychologiczne... a komunikat banku był po tym jak rząd zapowiedział
    > twardą
    > obronę złotego... chłopcy stwierdzili że zarobili już dosyc nie będę
    > kopali się
    > z koniem... rozumiem że donka nie lubicie i co by nie zrobił i tak będzie
> [...]

    złoty się umacnia i bardzo dobrze.... ok viper, ale idąc twoim tokiem
    myślenia dlaczego rząd doprowadził w takim razie do takiego osłabienia
    naszej waluty? skoro miał możliwości oddziaływania(teraz umacnia walutę), to
    wystawiał obywateli na ogromny stres pozwalając na osłabienie do takich
    poziomów(więc donek nie jest taki super jak Uważasz).... rząd ma ograniczone
    pole manewru ale powinien werbalnie interweniować znacznie wcześniej(a w
    mediach była wtedy cisza), dopasowujesz viper fakty do swoich przekonań
    politycznych, nie jesteś obiektywny... pozdr :)