    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do XXL-a....
    Date: Mon, 05 Oct 2009 18:30:29 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > No ale opowiedz drogi Sławku czy przygotowujecie się już z Anatolem i
    > Viperem wedle partyjnych sztabowych rozpisek (układanych pewnie rzez
    > Jolantę i Alka Kwaśniewskich),  które mówią o tym że Platforma to już
    > jest BEEE , i że teraz to już trzeba chwalić "doktora"
    > Olechowskiego ?.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu

    Endriu, przyjacielu, ty nic nie kumasz... ja nienawidzę wszystkich polityków...
    co prawda tak się składa że najbardziej nienawidzę pisowców he he ale to nie
    zmienia faktu... co to za pomysł z tym Olechowskim?... to pewnie w ptasich
    główkach panów na M się to zalęgło... jedyne w czym Olechowski był dobry to w
    prowadzeniu dyskotek... mówią że jako didżej był rewelacyjny... ale polityk
    oprócz tego że zrobi coś dla siebie i swoich kolesiów musi w wolnych chwilach
    zrobic coś dla ludzi... wyobrażasz sobie Olechowskiego który pojedzie na
    spotkanie w Pacanowie Dolnym i będzie poklepywał po łopatkach pijanego
    kombajnistę?... bo ja mimo dużej wyobraźni jakoś tego nie potrafię sobie
    zobrazowac... dla mnie Olechowski to taki polityczny obibok, na wiec w
    Warszawie jeszcze by przyszedł, ale żeby popracowac w czasie wyborów to w
    życiu, miałby to po prostu w dupie... każdy projekt polityczny musi miec jakiś
    sens, ale pomysł z tym panem jest według mnie absurdalny... ale martwi mnie
    stan twoejgo postrzegania świata, kto ci zrobił z mózgu taką papkę... szczerze
    ci powiem że nigdy jeszcze nie spotkałem tak zmanipulowanego człowieka... co
    oczywiście nie przeszkadza mi czuc do ciebie dużej sympatii, bo bardzo lubię
    takich szczerych ludzi jak ty...